Reklamné formáty

Štandardné televízne spoty (základná dĺžka 30 sekúnd)

  • Krátke audiovizuálne alebo vizuálne dielo, prípadne iné krátke reklamné alebo telenákupné oznámenie, zaradené do reklamného bloku alebo telenákupného pásma.
  • Na budovanie imidžu značky sa obvykle používajú TV spoty dlhších stopáží, ktoré umožňujú povedať obsiahlejší príbeh.
  • Naopak, kratšie TV spoty (5-15 sekúnd) sa obvykle používajú pri taktických kampaniach, obsahujú napríklad technické informácie o produkte, jeho zložení, cenové zvýhodnenie, zľavy, akcie 2 v 1).

Ich využitie odporúčame tiež v prípade potreby vyššej frekvencie, alebo limitovaného rozpočtu.

Jana Šifelová

senior sales manager

+421 904 700 215

Martina Frátriková

senior sales manager

+421 904 700 463

Peter Slameň

senior sales manager

+421 904 700 213

Nezáväzný návrh kampane

Zanechajte nám základné informácie o plánovanej kampani a vaše kontaktné údaje. Náš tím obchodných zástupcov vám následne pomôže s nezáväzným návrhom kampane na mieru pre vaše potreby.

Koho chcem kampaňou osloviť

Pohlavie

muži
ženy
nezáleží

Vek

Parametre kampane

Obdobie (min. 1 týždeň)

Rozpočet (min 5 tis.€)

Produkt, ktorý chcete komunikovať v reklame

Forma reklamy

Doplňujúce údaje

Kontaktné údaje

Meno a priezvisko

Spoločnosť

E-mail

Mobil

Správa

Prihláste sa na odber B2B newslettera

Dostávajte emailom všetky dôležité informácie, newslettre a správy.

Prihlásením sa na odber newslettrov udeľujete súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely zasielania marketingových informácií a vyhlasujete,
že ste sa oboznámil/a s Informáciou o podmienkach spracúvania osobných údajov