Reklamné formáty

Sponzoring

  • Priame alebo nepriame financovanie programu alebo danej programovej služby skupiny Markíza s cieľom propagovať názov alebo obchodné meno, ochrannú známku, dobrú povesť, tovary alebo aktivity klienta.
  • Prostredníctvom vhodného výberu programov dokáže priblížiť značku či produkt cieľovej skupine.
  • Sponzorský odkaz spravidla v dĺžke 10 sekúnd:
  • musí uviesť prepojenie medzi sponzorom a sponzorovaným programom
  • nesmie obsahovať reklamný slogan či výrok
  • nesmie obsahovať úryvky reklamného spotu, z ktorého je zrejmý propagačný účel smerujúci k priamej alebo nepriamej propagácii sponzora
  • nesmie obsahovať priamy predaj či prenájom produktu alebo služby
  • je zakázané spomínať zľavy alebo iné výhody pre divákov

Andrej Trajlínek

sales manager - special advertising / Nova Sport 3,4 SK

+421 904 700 219

Nezáväzný návrh kampane

Zanechajte nám základné informácie o plánovanej kampani a vaše kontaktné údaje. Náš tím obchodných zástupcov vám následne pomôže s nezáväzným návrhom kampane na mieru pre vaše potreby.

Koho chcem kampaňou osloviť

Pohlavie

muži
ženy
nezáleží

Vek

Parametre kampane

Obdobie (min. 1 týždeň)

Rozpočet (min 5 tis.€)

Produkt, ktorý chcete komunikovať v reklame

Forma reklamy

Doplňujúce údaje

Kontaktné údaje

Meno a priezvisko

Spoločnosť

E-mail

Mobil

Správa

Prihláste sa na odber B2B newslettera

Dostávajte emailom všetky dôležité informácie, newslettre a správy.

Prihlásením sa na odber newslettrov udeľujete súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely zasielania marketingových informácií a vyhlasujete,
že ste sa oboznámil/a s Informáciou o podmienkach spracúvania osobných údajov